#1 2012-04-08 11:56:44

SuperAdmin

Administrator

Zarejestrowany: 2012-04-07
Posty: 22
Punktów :   

Poradnik dla nowych policjantów

Poradnik został stworzony z myślą o nowych policjantach a opisane w nim jest za co, i w jakich sytuacjach musimy karać.

Za przekroczenie prędkości karacie wg. stawek znajdujących się w taryfikatorze. Na ekranie wyświetla się prędkość gracza. W przypadku przypadkowego, momentalnego przyśpieszenia i chwilę potem zwolnienia, mandatu wypisywać nie musimy. Zatrzymujemy oraz karamy, jeżeli prędkość jest większa od dozwolonej dłużej niż 2 sekundy.



Jazda pod prąd - Jak każdy wie, na serwerze obowiązuje ruch prawostronny, za to wykroczenie karamy gdy gracz jedzie po nieprawidłowym pasie ruchu, jedzie, nie stoi.

Jazda na skróty - Jak sama nazwa wskazuje, skracanie sobie drogi w różny sposób. Jeżeli gracz skraca drogę jadąc przy tym po nawierzchni nieprzystosowanej do ruchu pojazdów to doliczamy Mu to do mandatu.

Jazda bez włączonych świateł (należy mieć 24h) - Gracz podczas jazdy, nie posiada włączonych świateł, lub ma je uszkodzone.


Organizowanie i branie udziału w nielegalnych wyścigach - Mandat za to należy się zarówno organizatorom jak i uczestnikom. Karamy za to, w przypadku spotkania się w danym miejscu przez ogranizatora i uczestników oraz finalizacji owych nielegalnych wyścigów.

Zawracanie na autostradzie - Gracz, zawraca i zmienia pas ruchu na autostradzie w miejscu niedozwolonym. Miejscami dozwolonymi są "krzyżówki" dróg.

Zniszczenie mienia - Udowodnione dowodami lub świadkami niszczenie mienia poprzez innego gracza czyli atakowanie pojazdu pięściami / nogami, taranowanie pojazdu innym autem.

Ucieczka przed kontrolą - Jeżeli po trzykrotnym puszczeniu binda typu "Stać policja!..." oraz wyprzedzeniu i zajechaniu drogi w sposób bezpieczny dla ruchu gracz ucieka przed kontrolą, to po złapaniu go, wlepiacie Mu mandat za zaistniałą ucieczkę.

Stwarzanie zagrożenia - Bezcelowe stanie na autostradzie lub drodze BEZ ŚWIATEŁ AWARYJNYCH. Jeżeli pojazd stoi i stwarza zagrożenie lecz ma włączone światła awaryjne to pytamy się dlaczego tu stoi i wyjaśniamy sprawę. Mandat za stwarzanie zagrożenia można również doliczyć do mandatu za jazdę pod prąd.

Omijanie bramek aby uniknąć płacenia za wjazd - Ewidentne ominięcie bramki przez gracza w celu uniknięcia opłaty za przejazd.

Utrudnianie pracy policji - Mandat za to mamy prawo dać w przypadku gdy gracz, z którym rozmawiamy biega sobie bezcelowo np. po autostradzie, drodze, odpisuje kompletnie nie na temat, po puszczeniu binda "Stać policja!..." gracz "przypadkowo" wpada do wody, uciekając w ten sposób od potencjalnego mandatu za przeładowanie / przemyt. Gdy inny gracz przeszkadza nam w rozmowie z zatrzymanym, mamy prawo dać Mu mandat za utrudnianie pracy.

Przemyt - Po wpisaniu /towar, wyskoczy nam okienko z nazwą towaru. Mandat za przemyt wstawiamy w momencie gdy przed nazwą towaru będzie napisane "Przemyt: xxx".

Atak na funkcjonariusza policji - Wielokrotne uderzanie w policjanta, zarówno autem jak i pięściami / nogami (DM). W takim przypadku oddajemy jeden strzał ostrzegawczy w atakującego i ostrzegamy o mandacie, jeżeli nie przestaje, zabijamy go, i wystawiamy mandat za atak na policjanta bez ostrzeżenia oraz pytania o przyjęcie.

Jazda po autostradzie pojazdem nieprzystosowanym - Jazda po autostradzie pojazdami takimi jak: Bike, Mountain Bike, BMX, Dumper, Dozer, Forklift, Tractor, Caddy, Combine Harvester, RC Bandit, RC Tiger, RC Raider, RC Cam, Kart, Mower.

Fałszywe wezwanie policji - Jeżeli gracz, który wezwie policję poprzez /policja, napiszę, że ma świadków lub dowody w postaci ss na wykroczenie innego gracza, a po przyjechaniu i interwencji funkcjonariusza takowych dowodów lub świadków nie będzie miał to mamy prawo do wystawienia mandatu. W przypadku raportów przysyłanych "dla jaj" policjant również ma prawo do wystawienia mandatu.

Przekroczenie dozwolonej masy pojazdu - Po wpisaniu /towar, ostatnia liczba w kolumnie musi być większa niż 100.

Postój na moście - Za to karzemy w momencie gdy gracz, stoi na moście bez włączonych świateł awaryjnych dłużej niż 10 sekund od momentu podjechania policjanta.

Kradzież, włamanie - Jeżeli gracz, który zgłosi kradzież lub włamanie policji, i udowodni to przez świadków lub ss to łapiemy sprawcę tego czynu i karzemy poprzez mandat oraz ew. zwrot pojazdu.

Spowodowanie wypadku - Jeżeli Ktoś poprzez nierozważną jazdę lub nieprzepisową jazdę spowoduje wypadek i zostanie to zgłoszone policji, musi liczyć się z mandatem właśnie za to.

Za każdy brak 1000$ na mandat: 10 min więzienia

Wyzywanie funkcjonariusza policji: kick/ban

Więzienie (20 - 25 minut): Jeśli ktoś przeciągnie na całej linii lub nagminnie będzie łamał przepisy.

DM: za pierwszym razem 20 minut więzienia lecz gdy DM się powtórzy, to więzienie na 60 minut.

Zatrzymywanie pojazdu (kolejność wykonywania czynności):

1. Włączenie sygnałów (wtedy radiowóz staje się pojazdem uprzywilejowanym. Nie obowiązuje w pojazdach nie oznakowanych)
2. Puszczenie binda typu: "Stać policja! Proszę zjechać na pobocze" lub wydanie polecenia zjechania na pobocze/zatrzymania się.
3. Jazda obok pojazdu, który chcemy zatrzymać. Jeżeli nie reaguje to wyprzedzamy pojazd, znowu puszczamy
binda i czekamy na reakcję. Jeżeli gracz nadal się nie zatrzymuje, puszczamy binda 3 raz i wyjeżdżamy ostrożnie
przed pojazd sygnalizując zjazd na pobocze. Jeżeli pojazd po trzecim razie się nie zatrzyma traktujemy to jako
ucieczkę przed kontrolą i "otwieramy ogień". Najpierw strzelamy w opony, po przebiciu opon strzelamy w kabinę (najlepiej deaglem) co spowoduje zfreezowanie gracza. Po zfreezowaniu szybko blokujemy drogę uciekinierowi i zaczynamy rozmowę. Jeżeli po odfreezowaniu gracz zacznie uciekać znowu próbujemy go zamrozić i znowu staramy się zablokować drogę. Jeżeli gracz zginie, jedziemy spowrotem do Niego i zatrzymujemy w sposób "po trzykrotnym puszczeniu binda".

Jeżeli gracz prosi o wypuszczenie z więzienia to policjant nie ma prawa go wypuścić.

W przypadku gdy gracz nie odpowiada na żadne pytania, sprawdzacie czy jest On "zw". Jeżeli jest to czekacie aż wróci i po powrocie rozmawiacie z zatrzymanym. Jeżeli nie jest czekacie ok. 5minut na jego powrót, lecz jeżeli nie powróci jedziecie pracować dalej a mandat dla Niego wpisujecie jako zaległy w odpowiednim temacie a przy następnym spotkaniu z takim graczem, wystawiacie go.

Gracz, który wejdzie po ucieczce otrzymuje mandat bez ostrzeżenia, a policjant wystawiający mandat nie musi znajdować się przy uciekinierze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
james arthur www.narut0f0rum.pun.pl jakim przyrządem mierzymy wilgotność zad 5 str 13 puls ziemi gegrafia cwiczenia mandy moore