REGULAMIN POLICJI
Rozdział 1 Postanowienia ogólne
§ 1. Po ukończeniu pracy tankujemy i odstawiamy wozy na bazę.
§ 2. Każdy policjant ma obowiązek poinformowania szefa o możliwości odejścia najwcześniej jak jest to możliwe.
§ 3. Zakaz zatrzymywania w prywatnych autach.
§ 4. Po godzinie 22:00 zostajecie zwolnieni ze służby (nie musicie pracować chociaż możecie).
§ 5. Zakaz pracy bez służbowego munduru.
§ 6. Zakaz więzienia samego siebie lub innego policjanta.
§ 7. W trakcie "suszenia" powinniście być w pobliżu służbowego pojazdu.
§ 8. Zakaz nadużywania władzy oraz sygnałów.
§ 9. Odejście gracza przed upłynięciem czasu 2 miesięcy od momentu dodania lub wyrzucenie go jest karane odjęciem 500 score.
§ 10. Zakaz kickowania graczy, w sytuacji gdy na serwerze jest administrator. Możecie kickować jedynie wtedy gdy admin jest "zw", gdy go nie ma na serwerze lub uprzednio pytając administratora o zgodę kickowania przy nim. Wyrzucić gracza z gry można jedynie, kiedy złamał regulamin, podając przy tym sensowny powód.
Rozdział 2 Struktura pracy
§ 11. Nie łapiemy nikogo na siłę wymuszając mandat, nie przyczepiamy się do jakiegoś gracza bo akurat jego nie lubimy, to samo dotyczy przebijania opon.
§ 12. Zakaz zatrzymywania za wykroczenia zauważone na mapie (skróty, zawracanie, jazda pod prąd itp.). Z radaru możecie korzystać.
§ 13. Pouczenia dajecie graczom, których pierwszy raz widzicie na oczy, którzy nie byli jeszcze karani lub pouczani.
§ 14. Gdy osoba zatrzymana nie odpowiada konkretnie na pytanie "Przyjmujesz mandat ?" wsadzacie ją do więzienia. Musicie zadać pytanie co najmniej 2 razy.
§ 15. Dostęp do frakcji Policja służy tylko i wyłącznie do pracy, jeżeli ktoś ma zamiar robić coś innego przed 8:00 jak i po 22:00 (takie są godziny pracy obowiązkowej) musi przejść na Truckerów.
§ 16. Zakaz wystawiania mandatów w celu zobaczenia ile dany gracz ma pieniędzy.
§ 17. Upomnienia dajemy tylko nowym graczom, którzy nie zdobyli jeszcze 40 score.
§ 18. Każdy policjant jeździ sam, wyjątkiem są szkolenia nowych.
§ 19. Ucieczka z serwera jest równoznaczna z nieprzyjęciem mandatu (oczywiście podwojonego)
Rozdział 3 obowiązki policjanta
§ 20. Macie obowiązek reagowania na wezwania (raporty). Jeżeli po dojechaniu do wezwania okaże się ono fałszywe, wystawiacie graczowi, który Was wezwał mandat zgodny z taryfikatorem. Przed wyruszeniem do wezwania, pytacie czy wzywający ma jakiś świadków. Jakby nie miał, to mimo to jedziemy do wezwania.
§ 21. Nie macie obowiązku robienia "ScreenShoot'ow". Nie będą wyciągane konsekwencje, za brak Screena. Chcecie, róbcie, nie chcecie, nie musicie.
§ 22.
Policjanci muszą przestrzegać zasad ruchu drogowego tak samo jak inni gracze na serwerze a nawet bardziej, w końcu musicie dawać dobry przykład. Za każde wykroczenie, będzie najpierw słowna reprymenda, kara score i pieniędzy (według taryfikatora), potem ostrzeżenia.
§ 23. Po "Timed Out", staramy się wrócić na serwer i albo poprosić kogoś o zrespienie radiowozu lub wracamy i sami ją respimy.
§ 24. Przy KAŻDYM zatrzymaniu gracza, puszczamy "bind". Jeżeli gracz nie reaguje, wyprzedzamy go. Jak nadal będzie uciekać, rozpoczynamy pościg.
Rozdział 4 System kar
§ 25. Policjanci podlegają pod indywidualny system kar co oznacza, że każde przewinienie będzie osądzone inaczej. Nie ma z góry ustalonej kary za dany czyn. Wyjątkiem jest zasada o opuszczeniu frakcji przed upływem 2 miesięcy.
§ 26. Dołączając do frakcji policji akceptujemy indywidualny system kar
Za nieprzestrzeganie regulaminu, będą wyciągane konsekwencje.
|